VOLKSWAGEN ЗНАЙШОВ СПОСІБ ПЕРЕМОГТИ TESLA

VOLKSWAGEN ЗНАЙШОВ СПОСІБ ПЕРЕМОГТИ TESLA

Німецька група Volkswagen вирішила зробити крок, який зможе вивести електромобілі підконтрольних брендів попереду Tesla.

Найголовнішою складовою електрокарів, крім звісно електричної силової установки, є програмний комплекс. Фактично, такі машини стають передовими комп’ютерами на чотирьох колесах.

При цьому, багато автовиробників намагаються розробити власні високорозвинені алгоритми, які будуть якомога краще «розкривати» автомобіль. Тому, зрозуміло, що Volkswagen прагне зробити справжній крок у цих технологіях.

Проте компанія прагне створити не лише найкраще у галуззі програмне забезпечення, але й хоче зацікавити ним інших автовиробників.

Німецький автовиробник оголосив про плани розробки власної операційної системи та програмної платформи. Крістіан Сенгер, керівник підрозділу Car.Software VW і член правління VW, порівняв цю інновацію з відкритим кодом програмного забезпечення для смартфонів Android.

«Volkswagen хоче зберегти контроль над усією архітектурою автомобіля – що включає електроніку, – сказав він. – Тільки з цієї причини ми не можемо надати третім сторонам повний доступ до даних на наших транспортних засобах».

Таким чином, VW хоче розробити програмне забезпечення через стандартизовану операційну систему для багатьох брендів групи, що збереже кошти для Audi, Porsche, Lamborghini та інших, якім не потрібно буде розробляти власний софт. Замість цього бренди використовуватимуть єдиний блок, якому буде надана певна гнучкість у налаштуванні.

Фактично, автовиробник приєднається до спільноти Linux з відкритим кодом. Й саме компанія Tesla почала розробку частини свого програмного коду з відкритим кодом Linux у 2018 році.

«Операційна система – це не те, що ми контролюватимемо самостійно. Ми визначимо її ядро, а потім швидко включимо компоненти з відкритим кодом, щоб створити стандарти. Це створить можливості для партнерства”, – додав Сенгер.

Вочевидь, VW хоче випередити конкурентних виробників, й зокрема Tesla, у загальній розробці та контролі програмного забезпечення. В даний час багато брендів покладаються на сторонні компанії програмного забезпечення, але VW прагне робити все під одним дахом.

Підрозділ Car.Software був запущений лише минулого року й на нього вже витрачено майже 8 мільярдів доларів. В даний час там працює близько 3000 фахівців із програмного забезпечення, а до 2025 року VW хоче збільшити штат до 10 000.

Майбутній хетчбек VW ID.3 та кросовер VW ID.4 стануть першими повністю електричних автомобілі, які продемонструють роботу Car.Software.

Й хоча вже презентований ID.3 зіткнувся з численними проблемами у софті, нещодавно компанія оголосила про старт перших поставок моделі. Далі справи у VW мають піти краще, адже це вихід на абсолютно нову територію, на якій Tesla працює вже майже 10 років.

Але все може змінитися. А на початку року генеральний директор VW заявив, що компанія готова «до гонки» з Tesla.

Джерело: https://motorcar.com.ua/n…/volkswagen-shlyah-peremoga-tesla/

Подібні статті

коментарі

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Популярне

Macquarie Asset Management інвестує 90 мільйонів євро у сонячну енергетику в Іспанії

Macquarie Asset Management – спеціаліст, що надає клієнтам спеціалізовані інвестиційні рішення з широким спектром можливостей, має намір інвестувати 90 млн євро у...

Symbio Infrastructure обрала Siemens Energy як постачальника технологій для першого у світі заводу зі зрідження природного газу

Канадська Symbio Infrastructure («Symbio») і німецька Siemens Energy оголосили про укладення угоди. Згідно з угодою Siemens Energy надаватиме інженерні послуги, комплексне обладнання...

Байден наголошує на утилізації акумуляторів для електромобілів

Адміністрація Байдена наголошує на збільшення масштабів утилізації акумуляторів для електромобілів. Поштовхом до цього став висновок 100-денного огляду прогалин у ключових областях. Розглядалися...