VOGE дебютує з електричним мотоциклом ER 10

Кожного дня з’являються нові бренди електромобілів, що представляють новий продукт. Про деякі з цих брендів ніхто ніколи не чув. Компанія Voge – одна з таких марок, яка пропонує рішення щодо електричної мобільності для двоколісного сегмента. Voge є дочірньою маркою китайської автомобільної компанії Loncin Motorcycle. Власне кажучи, Voge не є абсолютно новим брендом. Він вже присутній на європейських ринках з електричними двоколісними мотоциклами, такими як Voge 500DS та 650DS. 

Нещодавно китайський бренд випустив на італійські ринки електричний мотоцикл під назвою E-bike ER10, який буде слугувати одним із його флагманських продуктів у поточній лінійці. Їзда на ньому вимагатиме лише ліцензії A1-B. Це означає, що навіть 16-річні гонщики зможуть володіти цим транспортним засобом. 

VOGE дебютує з електричним мотоциклом ER 10
VOGE дебютує з електричним мотоциклом ER 10

Що стосується зовнішнього вигляду, ER10 розроблений в мінімалістичному дизайні. Мотоцикл укомплектований повністю чорними панелями, обрамленими тонкою жовтою смужкою, яка межує з передньою обшивкою. Така особливість надає новинці спортивного вигляду. Великий штучний паливний бак виконує роль відсіку для зберігання речей та вміщує один відкритий шолом. Овальна фара – ще одна химерна деталь стилю, що надає мотоциклу ексклюзивності. 

Що стосується функцій, ER10 отримає світлодіодне освітлення, роз’єм для зарядки USB, РК-приладову консоль, два режими їзди, можливість запалення без ключа та індикатор заряду батареї. Дискові гальма на обох кінцях виконують функції кріплення. Вони регулюються двоканальною системою ABS.

Встановлений на маятнику і оснащений системою рідинного охолодження двигун електромотоцикла в режимі тривалої роботи видає 8 к. с. (6 кВт). Короткочасна пікова потужність приводу досягає 19 к. с. (14 кВт).

Voge ER10 може розігнатися до 100 км/год, що значно перевищує значення 45 км/год, типове для багатьох представлених на європейському ринку двоколісних транспортних засобів з електроприводом.

Модель оснащена батареєю місткістю 4,2 кВт•год. За заявою виробника, запас ходу ER10 становить 120 км. Однак цей показник є актуальним за умови пересування зі швидкістю 30 км/год. Так що, в реальності дальність пробігу без підзарядки навряд чи буде тризначним числом. Електромотоцикл важить 115 кг. Така відносно невелика маса спрощує управління, що особливо важливо для водіїв-початківців.

В Італії Voge ER10 продається за ціною 6590 євро. Для порівняння Sondors Metacycle, що володіє схожими параметрами, можна замовити за 4000 євро. 

Зараз в діапазоні до 7000 євро аналогів Voge ER10 практично немає. Наприклад, близький за ціною Vespa Elettrica, поступається китайському електромотоциклу в потужності й максимальній швидкості. Тому можна очікувати, що нова модель матиме попит.

Завдяки своїй швидкості VOGE ER 10 цілком може стати найкращим приміським електричним мотоциклом. Він навіть матиме доступ до місцевих автомагістралей. 

Очікується, що новинка вийде на ринок продажів вже в наступному році.

Читайте найцікавіші еконовини АРТ-ЕНЕРГО в Telegram та Фейсбуці

Подібні статті

коментарі

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Популярне

Французький цементний гігант LafargeHolcim об’єднується з підрозділом GE по переробленню поновлюваних джерел енергії

Підрозділ General Electric з поновлюваних джерел енергії й LafargeHolcim, найбільший у світі виробник цементу, уклали угоду з перероблення лопатей вітрових турбін.

Китайські лідери в області електромобілів прогнозують, що до 2030 року на місцевому ринку будуть домінувати автомобілі на новій енергії

Транспортні засоби на новій енергії будуть домінувати на найбільшому автомобільному ринку у світі приблизно через десять років. Про це заявили два керівники...

Shine – портативна вітрова турбіна для шукачів пригод

Канадський стартап Aurea Technologies розробляє та виробляє портативні системи відновлюваної енергії для світового ринку. Турбіна Shine - це перший споживчий продукт компанії,...