Вертикальні автомобільні акумулятори – основні конкуренти скейтборд-платформи

Наразі більшість виробників електромобілів використовують скейтборд-платформу як найкращий спосіб інтеграції акумулятора в транспортний засіб. Її основною перевагою стало те, що вона призначена практично для будь-якого типу електромобілів, починаючи від величезних позашляховиків закінчуючи компактними машинками. Такі платформи знижують вагу і збільшують пасажирський та вантажний відсік. Проте є і недоліки. По-перше, збільшуються аеродинамічні втрати, що впливає на дальність ходу та енергоспоживання. По-друге, для встановлення таких шасі необхідна додаткова конструкція, яка захищатиме від ударів при зіткненні. І по-третє, платформа подовжує колісну базу.  

Вертикальні автомобільні акумулятори – основні конкуренти скейтборд-платформи
Вертикальні автомобільні акумулятори – основні конкуренти скейтборд-платформи

Британська компанія Page-Roberts Automotive, заснована в березні 2019 року в Лондоні, переосмислила скейтборд-платформу. Вона представила користувачам електромобілів запатентоване рішення. Завдяки ньому можна збільшити запас ходу автомобіля відразу на 30%. Дизайнерська концепція компанії полягає у вертикальному розміщенні акумуляторного блоку в торсіонній коробці в центрі невеликого хетчбека, розділяючи два ряди сидінь. Завдяки такому розташуванню батареї, пасажири будуть сидіти спиною один до одного. Акумуляторна батарея встановлена під кутом, щоб краще поміститися між відкинутими сидіннями та не заважати комфорту пасажирів. Виробники заявляють, що візуально вона буде майже непомітною, однак технічні характеристики стануть набагато кращими.  

Головний директор компанії заявив: «Конструкція буде компактніша за наявні, й скоротить виробничі витрати на 36%. Внутрішньосалонна батарея підвищує аеродинамічну ефективність і знижує масу машини приблизно на 100-150 кілограм.

Компанія також вважає, що таке розміщення акумулятора гарантує інші технічні переваги. Оскільки конструкція торсіонної коробки кріпиться до бортів автомобіля, вона тим самим збільшує жорсткість для поліпшення безпеки та зменшує вібрації для більш плавної та тихої їзди. 

Технічний директор Марк Саймон визнає, що «передове інженерне рішення» призначене не для всіх електромобілів. Воно є оптимальним для компактних спорткарів з низькою посадкою і короткою колісною базою. Виробники електричних позашляховиків та невеликих кросоверів навпаки прагнуть максимізувати внутрішній простір і розраховують на довші колісні бази. Вони не хочуть, аби батарея розміщувалася безпосередньо в салоні. 

Крім того, запропонована конфігурація найкраще підходить для невеликих чотиримісних автомобілів, попит яких з кожним днем зростає через те, що вони чудово підходять для повсякденного використання у містах.

Виробники стверджують, що їх розробка економитиме час на зарядці електромобіля. Як варіант, батарея в салоні може бути не основною, а додатковою. Про систему охолодження і безпеку альтернативного «блоку живлення» Саймон нічого не розповів. 

“Наша інноваційна концепція зменшує витрати, підвищує ефективність та пропонує свободу дизайну. Ефективність означає зменшення часу заряджання невеликих акумуляторів з великою дальністю ходу. Наразі час заряджання є однією з ключових проблем для галузі, тому ми очікуємо великого попиту на нашу розробку» – сказав директор компанії.

Читайте найцікавіші еконовини АРТ-ЕНЕРГО в Telegram та Фейсбуці

Подібні статті

коментарі

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Популярне

Французький цементний гігант LafargeHolcim об’єднується з підрозділом GE по переробленню поновлюваних джерел енергії

Підрозділ General Electric з поновлюваних джерел енергії й LafargeHolcim, найбільший у світі виробник цементу, уклали угоду з перероблення лопатей вітрових турбін.

Китайські лідери в області електромобілів прогнозують, що до 2030 року на місцевому ринку будуть домінувати автомобілі на новій енергії

Транспортні засоби на новій енергії будуть домінувати на найбільшому автомобільному ринку у світі приблизно через десять років. Про це заявили два керівники...

Shine – портативна вітрова турбіна для шукачів пригод

Канадський стартап Aurea Technologies розробляє та виробляє портативні системи відновлюваної енергії для світового ринку. Турбіна Shine - це перший споживчий продукт компанії,...