Електричний гіперкар Nevera від Rimac Automobili

Хорватський виробник Rimac Automobili представив електричний гіперкар Nevera – серійну версію концептуального автомобіля C Two, який дебютував на Женевському автосалоні в 2018 році. 

Nevera поєднує в собі багато елементів дизайну, такі як дверцята у стилі метелика, агресивний повітряний дифузор. Вони були запозичені в інших електричних та гібридних гіперкарів, таких як Pininfarina Battista, Lotus Evija та Koenigsegg Gemera. Новинка також оснащена легкосплавними колесами, вуглецево-керамічними 15,3-дюймовими гальмами Brembo, що затискаються шестипоршневими супортами, та активним заднім крилом. 

Електричний гіперкар Nevera від Rimac Automobili
Електричний гіперкар Nevera від Rimac Automobili

Особливу увагу слід звернути на фірмовий знак компанії – краватку. Вона є функціональною: виступає як повітрозабірник для задніх систем охолодження. 

Кабіна розрахована для розміщення двох пасажирів. У ній знаходяться цифрові екрани, якими можна управляти за допомогою сенсорних клавіш або алюмінієвим перемикачам та циферблатом. Інформаційно-розважальна система та цифрова панель виступають як найголовніші помічники водія. На екрані можна побачити прокладений маршрут, а також дізнатися всю інформацію про технічний стан автомобіля.

Новинка укомплектована 12 ультразвуковими датчиками, 13 камерами та шістьма радарами. Вона також має вбудовану операційну систему NVIDIA Pegasus для забезпечення звукового та візуального зворотного зв’язку. Nevera була підготовлена для додавання функції Driver Coach, яка з’явиться у 2022 році.

Знання Rimac про батареї, інвертори та електромотори настільки розвинені, що компанія розробляє практично все сама. Величезний акумулятор Nevera був розроблений власноруч з літію, марганцю та нікелю. Він складається з 6960 елементів та встановлений низько в підлозі автомобіля. Rimac каже, що таке розташування забезпечує розподіл ваги спереду до тилу, що має принести користь Nevera. Потужність акумулятора становить приблизно 120 кВт-год. Батарея живить чотири поверхнево встановлених двигуни з постійними магнітами, що ведуть кожне колесо окремо. Завдяки такому оснащенню новинці вдалося досягти найкращий векторний обертальний момент в 1740 фунтів, вихідну потужність, еквівалентну 1914 к.с. 

Система оснащена сучасною електрогідравлічною гальмівною системою, яка розумно розподіляє навантаження між вуглецево-керамічними дисками та рекуперативним гальмуванням двигуна. Коли акумулятор досягає своїх температурних меж, система робить акцент на дисковому гальмуванні. Пара одношвидкісних коробок передач з’єднана з передніми та задніми колесами. 

Дальність ходу Nevera становить 340 миль за циклом WLTP. Зарядка від 0 до 80 % пристроєм потужністю до 500 кВт займає 19 хвилин. 

Автомобіль розганяється до 60 миль/год за 1,85 секунди, а до 100 миль/год за 4,3 секунди. Такі показники свідчать про неймовірну швидкість та продуктивність транспортного засобу. Крім того, автомобіль може працювати в семи різних режимах. 

Найближчим часом Rimac планує виготовити 150 одиниць за цінами від 1,7 млн фунтів стерлінгів. Nevera продаватиметься через дилерську мережу з 19 партнерами Rimac, які розташовані в Європі, Північній Америці, Латинській Америці, Азії та на Близькому Сході. Всі 150 примірників Rimac Nevera будуть доступні у версіях GT, Signature і Timeless, при цьому кожна з них буде протестована. 

Читайте найцікавіші еконовини АРТ-ЕНЕРГО в Telegram та Фейсбуці

Подібні статті

коментарі

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Популярне

Французький цементний гігант LafargeHolcim об’єднується з підрозділом GE по переробленню поновлюваних джерел енергії

Підрозділ General Electric з поновлюваних джерел енергії й LafargeHolcim, найбільший у світі виробник цементу, уклали угоду з перероблення лопатей вітрових турбін.

Китайські лідери в області електромобілів прогнозують, що до 2030 року на місцевому ринку будуть домінувати автомобілі на новій енергії

Транспортні засоби на новій енергії будуть домінувати на найбільшому автомобільному ринку у світі приблизно через десять років. Про це заявили два керівники...

Shine – портативна вітрова турбіна для шукачів пригод

Канадський стартап Aurea Technologies розробляє та виробляє портативні системи відновлюваної енергії для світового ринку. Турбіна Shine - це перший споживчий продукт компанії,...