Австрійський технологічний інститут і KTM разом з партнерами розробляють інноваційний електричний мотоцикл у межах проекту EMotion lighthouse

Консорціум проекту EMotion розробляє новий електричний мотоцикл, який повинен сприяти зменшенню викидів CO2, особливо у містах. Цей проект керується Австрійським технологічним інститутом (AIT).

Двоколісний транспорт з електроприводом категорії L задуманий як економічна, енергоефективна і зручна альтернатива звичайним транспортним засобам, особливо для дітей від 16 до 18 років і покоління 50+.

Проект EMotion орієнтований на три конкретні цілі. Перша, забезпечити значно ефективніше використання ресурсів у порівнянні з наявними транспортними засобами. Друга полягає у забезпеченні легкої конструкції для видатних ходових якостей. Третя ж  гарантує інноваційний, орієнтований на користувача людино-машинний інтерфейс з інтегрованою інформаційною системою. 

Австрійський технологічний інститут і KTM разом з партнерами розробляють інноваційний електричний мотоцикл у межах проекту EMotion lighthouse
Австрійський технологічний інститут і KTM разом з партнерами розробляють інноваційний електричний мотоцикл у межах проекту EMotion lighthouse

Зелене світло для EMotion було дано у березні 2020 року, незадовго до початку кризи COVID-19 в Австрії, яка згодом перешкоджала співпраці. Координатор проекту Томас Баумль з Центру транспорту з низьким рівнем викидів AIT сказав: “Звичайно, живе спілкування складно замінити, проте, використання найсучасніших технологій доповненої реальності дуже допомагає. Наприклад, віртуально стояти разом біля моделі мотоцикла та обговорювати, а також аналізувати результати, незалежно від фізичної відстані.”

Томас Баумль також зазначив, що проект знаходиться на вірному шляху для того, щоб насправді випустити електричний мотоцикл на дорогу.

Зараз команда працює над бортовим зарядним пристроєм на основі інноваційних напівпровідників з нітриду галію, які повинні «забезпечувати значну потужність зарядки з мінімальним обсягом». Ще одним ключовим аспектом розробки є бортова інформаційна система, новий людино-машинний інтерфейс і алгоритм екологічного коучингу. Система повинна бути інтуїтивно зрозумілою у використанні та заохочувати енергоефективне водіння.

Перед створенням прототипу ще належить подолати низку технологічних перешкод. Однак, інноваційна потужність консорціуму EMotion дає впевненість, що прийняте рішення щодо мобільності стане невіднятною частиною транспортної системи всього за кілька років. Проект EMotion фінансується Фондом клімату та енергетики (KLIEN) у співпраці з Федеральним міністерством охорони клімату, навколишнього середовища, енергетики, мобільності, інновацій та технологій (BMK) у межах другого конкурсу пропозицій «Мобільність нульових викидів».

Читайте найцікавіші еконовини АРТ-ЕНЕРГО в Telegram та Фейсбуці

Подібні статті

коментарі

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Популярне

Macquarie Asset Management інвестує 90 мільйонів євро у сонячну енергетику в Іспанії

Macquarie Asset Management – спеціаліст, що надає клієнтам спеціалізовані інвестиційні рішення з широким спектром можливостей, має намір інвестувати 90 млн євро у...

Symbio Infrastructure обрала Siemens Energy як постачальника технологій для першого у світі заводу зі зрідження природного газу

Канадська Symbio Infrastructure («Symbio») і німецька Siemens Energy оголосили про укладення угоди. Згідно з угодою Siemens Energy надаватиме інженерні послуги, комплексне обладнання...

Байден наголошує на утилізації акумуляторів для електромобілів

Адміністрація Байдена наголошує на збільшення масштабів утилізації акумуляторів для електромобілів. Поштовхом до цього став висновок 100-денного огляду прогалин у ключових областях. Розглядалися...