Kelekona створить електричний аероавтобус на 40 місць

Багато фірм, що спеціалізується на розробках електричних літальних апаратів, виробляють літальні засоби вертикального зльоту і посадки, розраховані на 2-5 пасажирів. Компанія Illium є винятком, оскільки розробила колосальну 7-місну конструкцію “повітряного мікроавтобуса” і надала перевагу довшим поїздкам. На противагу їй нью-йоркський стартап Kelekona задумав побудувати повітряне судно, в якому зможуть розміститися пілот і 40 пасажирів або 4540 кг вантажу. 

Зовнішній вигляд досить химерний та вражаючий. Електричний літак краплеподібної форми має кремезний, плоский, широкий корпус. Передня частина – округла. Сильно звужений задній кінець допомагає конструкції формувати швидкість підйому. Дно виглядає рівним, а верх – куполоподібним. 

Kelekona створить електричний аероавтобус на 40 місць

Новинці доведеться рухатися досить швидко, щоб підтримувати важку конструкцію в небі, перевозячи 40 людей. Через це літальний засіб укомплектований великим набором акумуляторів, який знадобиться для міжміських польотів.

Акумулятори являють собою літієві батареї високої щільності з потужністю в кілька мегават-годин. Через те, що то такі акумулятори заряджаються досить довго, Kelekona планує зробити всю батарею змінною. Нижня частина літака з набором батарей буде повільно заряджатися, поки великий небесний автобус рухається до наступного пункту призначення. Причому окремі батарейні модулі також можна буде легко замінювати, що дозволить покращувати характеристики літального апарату в міру випуску батарей з вищою щільністю енергії.

За заявою компанії, новинка зможе розвивати швидкість понад 500 км/год і долати без посадки понад 560 км. 

Kelekona створить електричний аероавтобус на 40 місць
Kelekona створить електричний аероавтобус на 40 місць

Концепт літального апарату має чотири силові установки. Кожна з них складається з двох масивних імпеллерів, оснащених гвинтами регульованого кроку. Під час горизонтального польоту двигуни повертаються і створюють тягу в поздовжньому напрямку. При цьому широкий плоский фюзеляж використовується як крило. Його збираються виготовляти з алюмінію і композитів із застосуванням 3D-друку.

Повітряний автобус планують оснастити високоякісними стереокамерами і радарами. Вони забезпечать розпізнавання навколишнього середовища в радіусі 160 км для запобігання зіткнень з іншими об’єктами і попадання в погодні аномалії під час польотів.

Kelekona заявляє, що спочатку літальний засіб буде використовуватися для масового транзиту. Компанія передбачає інші способи використання свого eVTOL, зокрема як військовий транспорт та авіаційну швидку допомогу. 

Читайте найцікавіші еконовини АРТ-ЕНЕРГО в Telegram та Фейсбуці

Подібні статті

коментарі

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Популярне

Французький цементний гігант LafargeHolcim об’єднується з підрозділом GE по переробленню поновлюваних джерел енергії

Підрозділ General Electric з поновлюваних джерел енергії й LafargeHolcim, найбільший у світі виробник цементу, уклали угоду з перероблення лопатей вітрових турбін.

Китайські лідери в області електромобілів прогнозують, що до 2030 року на місцевому ринку будуть домінувати автомобілі на новій енергії

Транспортні засоби на новій енергії будуть домінувати на найбільшому автомобільному ринку у світі приблизно через десять років. Про це заявили два керівники...

Shine – портативна вітрова турбіна для шукачів пригод

Канадський стартап Aurea Technologies розробляє та виробляє портативні системи відновлюваної енергії для світового ринку. Турбіна Shine - це перший споживчий продукт компанії,...