Hyzon Motors оголосила про революційну технологію eAxle для створення високоефективних водневих і акумуляторних вантажівок

Американська компанія Hyzon Motors – провідний світовий постачальник комерційних автомобілів з водневими паливними елементами, оголосила про розробку нової конструкції eAxle. Ця революційна конструкція дозволить створити високоефективні водневі вантажівки та вантажівки з акумуляторними батареями.

У eAxle від Hyzon відсутні прямокутні гіпоїдні шестерні та використовується по одному двигуну на кожне колесо з оптимальними характеристиками як на низькій, так і на високій швидкості. У поєднанні з віртуальним диференціалом ця конструкція забезпечує ККД до 97% у порівнянні зі стандартними 95%. EAxle може знизити втрати між двигунами та колесами на 40%. Конструкція забезпечує рекуперативне гальмування з повним крутним моментом. Завдяки цьому нововведенню компанія Hyzon планує включити у своє наступне покоління важких вантажівок класу 8×6 універсальну електричну трансмісію. Її можна буде легко обслуговувати, забезпечуючи при цьому кращу у своєму класі продуктивність з розрахункової економії електричного палива.

Hyzon Motors оголосила про революційну технологію eAxle для створення високоефективних водневих і акумуляторних вантажівок
Hyzon Motors оголосила про революційну технологію eAxle для створення високоефективних водневих і акумуляторних вантажівок

 Очікується, що важкі вантажівки класу 8×6 зможуть випередити конкурентні електромобілі завдяки більшій піковій потужності (950 кВт), та здатності долати підйоми понад 20%. Швидкість розгону від 0 до 60 буде досягатись менше ніж за 20 секунд з повністю завантаженим причепом і швидкість до 75 миль/год з електронним управлінням.

Це буде досягнуто завдяки використанню спеціалізованих двигунів у кожному тандемі, які у сукупності забезпечуватимуть виняткові рівні ефективності.

Крім того, eAxle може значно знизити вагу. А це має вирішальне значення для підтримки рівня корисного навантаження як для акумуляторних, так і для водневих транспортних засобів з технологією, патент на яку наразі знаходиться на розгляді.

Hyzon планує виробляти eAxles для важких і середніх вантажівок з водневими паливними елементами на своїх підприємствах у США. А перші зразки моделей будуть готові до розгортання вже у наступному році.

Компанія Hyzon зі штаб-квартирою у Рочестері, штат Нью-Йорк, а також підприємствами в Європі, Сінгапурі, Австралії та Китаї, є лідером в області водневої мобільності. Це компанія, що займається водневою мобільністю та спеціалізується виключно на водні на ринку комерційних автомобілів. Використовуючи перевірену та запатентовану технологію водневих паливних елементів Hyzon прагне виробляти важкі вантажівки й автобуси з нульовим рівнем викидів для клієнтів у США, Європі та по всьому світу. Компанія робить свій вклад у зростання водневих транспортних засобів завдяки продемонстрованим технологічним перевагам, провідним характеристикам паливних елементів та історії швидких інновацій.

Читайте найцікавіші еконовини АРТ-ЕНЕРГО в Telegram та Фейсбуці

Подібні статті

коментарі

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Популярне

Macquarie Asset Management інвестує 90 мільйонів євро у сонячну енергетику в Іспанії

Macquarie Asset Management – спеціаліст, що надає клієнтам спеціалізовані інвестиційні рішення з широким спектром можливостей, має намір інвестувати 90 млн євро у...

Symbio Infrastructure обрала Siemens Energy як постачальника технологій для першого у світі заводу зі зрідження природного газу

Канадська Symbio Infrastructure («Symbio») і німецька Siemens Energy оголосили про укладення угоди. Згідно з угодою Siemens Energy надаватиме інженерні послуги, комплексне обладнання...

Байден наголошує на утилізації акумуляторів для електромобілів

Адміністрація Байдена наголошує на збільшення масштабів утилізації акумуляторів для електромобілів. Поштовхом до цього став висновок 100-денного огляду прогалин у ключових областях. Розглядалися...