Global Energy Ventures розпочала розробку водневого пілотного корабля C-H2 вантажністю 430 тонн

Австралійський постачальник рішень для морського транспорту Global Energy Ventures Ltd (GEV) приступив до розробки пілотного вантажного судна C-H2 вантажністю 430 тонн.

Згідно GEV, майбутнє судно буде відповідати масштабам, термінам і можливостям ринку перероблення та збуту для проектів по екологічно чистому водню як в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, так і в Європі.

Global Energy Ventures розпочала розробку водневого пілотного корабля C-H2 вантажністю 430 тонн
Global Energy Ventures розпочала розробку водневого пілотного корабля C-H2 вантажністю 430 тонн

Зрештою, 430-тонне судно дозволить GEV досягти ключової мети: розмістити чинний флот перевізників CH-2 до середини 2020-х років.

Програма розробки націлена на схвалення у принципі (AIP) Американським бюро судноплавства (ABS) у третьому кварталі цього року на додаток до схвалення повного класу у кінці 2022 року.

Важливо відзначити, що судно будується як масштабна версія 2000-тонного судна C-H2, яке отримало AIP у березні цього року. А отже корабель отримає користь від вже проведених інженерних та ідентифікаційних досліджень.

Виконавчий і генеральний директор GEV Мартін Керолан сказав: “Корабель водотоннажністю 430 тонн – ідеальний розмір для задоволення потреб індустрії морських перевезень H2.”

Пілотне судно стане доповненням до обговорень з партнерами та цілей GEV по розробці повністю інтегрованого ланцюжка постачання екологічно чистого водню з Північної Австралії.

Прогнозується, що судно почнуть будувати у 2023 році, а введуть в експлуатацію у середині 2020-х років.

Оголошення про розробку корабля було зроблено через тиждень після того, як GEV підписала меморандум про взаєморозуміння з німецькою компанією ILF Consulting Engineers.

Відповідно до угоди, обидві сторони зобов’язалися ідентифікувати та розвивати проекти екологічно чистого водню в Європі та Австралії, які включають рішення з транспортування CH-2.

ILF також розробить експортну та імпортну інфраструктуру, яка допоможе завантажувати та розвантажувати газ між пунктами призначення. У той час як GEV буде транспортувати екологічно чистий водень з порту у порт.

У GEV визначають Європу як ключовий ринок для доставлення та ланцюжка постачання C-H2 компанії, при цьому сектор поновлюваних джерел енергії зростає швидкими темпами протягом декількох років.

Меморандум про взаєморозуміння з ILF забезпечить запуск GEV в Європі з однією з провідних інженерних фірм у світі, що володіють досвідом у розробці й реалізації проектів по екологічно чистому водню.

Цей меморандум діє до кінця наступного року, але може бути продовжений за згодою обох сторін.

Читайте найцікавіші еконовини АРТ-ЕНЕРГО в Telegram та Фейсбуці

Подібні статті

коментарі

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Популярне

Французький цементний гігант LafargeHolcim об’єднується з підрозділом GE по переробленню поновлюваних джерел енергії

Підрозділ General Electric з поновлюваних джерел енергії й LafargeHolcim, найбільший у світі виробник цементу, уклали угоду з перероблення лопатей вітрових турбін.

Китайські лідери в області електромобілів прогнозують, що до 2030 року на місцевому ринку будуть домінувати автомобілі на новій енергії

Транспортні засоби на новій енергії будуть домінувати на найбільшому автомобільному ринку у світі приблизно через десять років. Про це заявили два керівники...

Shine – портативна вітрова турбіна для шукачів пригод

Канадський стартап Aurea Technologies розробляє та виробляє портативні системи відновлюваної енергії для світового ринку. Турбіна Shine - це перший споживчий продукт компанії,...