GE і Safran розробляють авіаційні двигуни на екологічно чистій енергії, які можуть працювати з гібридною технологією та воднем

Авіаційний підрозділ General Electric і його партнер по спільному підприємству французький промисловий конгломерат Safran SA 14 червня заявили про розроблення нових авіаційних двигунів. Мета розробки буде полягати у скороченні викидів більш ніж на одну п’яту від поточного рівня.

У межах спільного підприємства CFM GE Aviation і Safran виробляють деякі з найбільш часто використовуваних авіаційних двигунів. Разом вони запустили нову програму під назвою CFM Rise (Revolutionary Innovation for Sustainable Engines). У межах цієї ініціативи будуть розроблятися та тестуватися нові технології, які можуть бути введені в експлуатацію у середині 2030-х років.

GE і Safran розробляють авіаційні двигуни на екологічно чистій енергії, які можуть працювати з гібридною технологією та воднем
GE і Safran розробляють авіаційні двигуни на екологічно чистій енергії, які можуть працювати з гібридною технологією та воднем

На частку авіаційної промисловості припадає близько 2% світових викидів вуглецю, і виробники літаків та авіакомпанії щосили намагаються знайти способи зменшити їх.

За словами компаній, програма Rise буде працювати над технологією, яка зможе знизити споживання палива більш ніж на 20%. Також вона буде сумісна з екологічно чистим авіаційним паливом і воднем.

GE Aviation і Safran продовжили своє партнерство до 2050 року. Вони планують розробити двигун з відкритим вентилятором, на відміну від критих реактивних двигунів на комерційних літаках.

Президент і генеральний директор GE Aviation Джон Слеттері сказав: “Сьогодні відносини між GE і Safran є дуже міцними. Разом за допомогою програми RISE ми заново винайдемо майбутнє польотів, виводячи на ринок передовий набір революційних технологій. Ці інновації виведуть наступне покоління вузько фюзеляжних літаків на новий рівень паливної ефективності та зниження викидів. Ми повністю усвідомлюємо імператив сталого розвитку.”

Своєю чергою генеральний директор Safran Олів’є Андрієс зазначив: “Наша галузь переживає найскладніші часи, з якими ми коли-небудь стикалися. Ми повинні діяти зараз, щоб прискорити наші зусилля по зниженню нашого впливу на навколишнє середовище. З початку 1970-х років революційна ефективність і надійність двигунів були відмінною рисою нашого історичного партнерства. Наш двигун LEAP вже знижує викиди на 15 відсотків у порівнянні з попереднім поколінням. Продовжуючи наше партнерство до 2050 року, ми сьогодні підтверджуємо наше зобов’язання працювати разом як технологічні лідери. Це для того, щоб допомогти нашій галузі впоратися з нагальними кліматичними проблемами.”

Читайте найцікавіші еконовини АРТ-ЕНЕРГО в Telegram та Фейсбуці

Подібні статті

коментарі

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Популярне

Macquarie Asset Management інвестує 90 мільйонів євро у сонячну енергетику в Іспанії

Macquarie Asset Management – спеціаліст, що надає клієнтам спеціалізовані інвестиційні рішення з широким спектром можливостей, має намір інвестувати 90 млн євро у...

Symbio Infrastructure обрала Siemens Energy як постачальника технологій для першого у світі заводу зі зрідження природного газу

Канадська Symbio Infrastructure («Symbio») і німецька Siemens Energy оголосили про укладення угоди. Згідно з угодою Siemens Energy надаватиме інженерні послуги, комплексне обладнання...

Байден наголошує на утилізації акумуляторів для електромобілів

Адміністрація Байдена наголошує на збільшення масштабів утилізації акумуляторів для електромобілів. Поштовхом до цього став висновок 100-денного огляду прогалин у ключових областях. Розглядалися...