BYD запускає електричний шкільний автобус із двостороннім заряджанням

BYD, провідний виробник електричних автобусів, представив свою інноваційну розробку – електричний шкільний автобус типу D. За словами компанії, новий транспортний засіб пропонує “елегантний дизайн, неперевершені характеристики безпеки та високу продуктивність”. Компанія працює над покращенням роботи своїх автобусів у США, оскільки попередні впровадження не були досконалими з точки зору дальності ходу. 

BYD Type D випускається в трьох варіантах: довжиною 10,7, 11,6 і 12,2 м. Він чудово підходить для перевезення школярів на заняття, екскурсії, спортивні змагання та інші заходи. У максимальній конфігурації (довжиною 12,2 м) він здатний вмістити до 84 пасажирів. У вигляді опції можлива установка задніх дверей для зручності входу і виходу осіб. Дальність ходу транспортного засобу становить приблизно 155 миль (250 км) за один заряд. За попередніми розрахунками використання автобусу може зменшити витрати на паливо у порівнянні з дизельними автомобілями. Завдяки меншій кількості рухомих частин витрати на технічне обслуговування можна скоротити на 60%.

BYD запускає електричний шкільний автобус із двостороннім заряджанням
BYD запускає електричний шкільний автобус із двостороннім заряджанням

У BYD Type D використовуються літій-залізо-фосфатні акумулятори. Наразі вони є найбільш безпечними і надійними серед акумуляторів для електромобілів. Виробники укомплектують автобус запатентованим фірмовим силовим агрегатом BYD, який оснащений подвійними тяговими двигунами.

Розумна технологія BYD передбачає двонаправлену зарядку, завдяки чому шкільні автобуси можна заряджати вночі, коли споживання енергії низьке.  У години навчання, коли автобус припаркований, електроенергія може подаватися назад в електромережу шкіл, освітлюючи класи. 

Що стосується безпеки, автобус наділений системою електронного контролю стійкості для полегшення управління системою запобігання зіткнень і системою кругового огляду для виявлення пішоходів і велосипедистів, коли автобус рухається на малих швидкостях. Крім того, додатковий рівень захисту дітей, що виходять з автобуса, забезпечує знак Predictive Stop Arm. Під час зупинок він не тільки попереджає водіїв інших транспортних засобів про те, що на дорозі можуть з’явитися діти, а й відстежує транспортний потік, щоб повідомити учнів, коли переходити дорогу може бути небезпечно. Автобуси будуть оснащені трьох точковими плечовими ременями від IMMI’S Safeguard, вбудованими дитячими сидіннями і портативними пристроями.

Оскільки безпека пасажирів в основному залежить від водія, при проектуванні кабіни працівника BYD спирався на досвід багатьох автобусних операторів для підвищення комфорту та ергономіки. Робоче місце оснащене комфортабельними сидіннями, 18-дюймовим гідропідсилювачем керма, телескопічною кермовою колонкою, високим рівнем видимості, зручними перемикачами управління та сучасним кондиціонером. 

Семюель Кан, керівник відділу загальних технологічних рішень BYD, заявив:

«Ми вважаємо, що електричний автобус типу D має бути привабливим та безпечним для дітей. Він повинен мати достатньо простору для школярів та безпечні високоефективні акумулятори. Випробовуючи новинку, ми дійшли висновку, що BYD типу D є ідеальним засобом для перевезення дітей».

Поки що немає інформації про те, коли і де вперше дебютуватиме електро шкільний автобус BYD. Судячи з величезного попиту, особливо в США та Китаї, а також з швидкого впровадження електричних автопарків за порадою адміністрації Байдена, очікується, що новинка невдовзі вийде на ринок продажів. 

Читайте найцікавіші еконовини АРТ-ЕНЕРГО в Telegram та Фейсбуці

Подібні статті

коментарі

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Популярне

Французький цементний гігант LafargeHolcim об’єднується з підрозділом GE по переробленню поновлюваних джерел енергії

Підрозділ General Electric з поновлюваних джерел енергії й LafargeHolcim, найбільший у світі виробник цементу, уклали угоду з перероблення лопатей вітрових турбін.

Китайські лідери в області електромобілів прогнозують, що до 2030 року на місцевому ринку будуть домінувати автомобілі на новій енергії

Транспортні засоби на новій енергії будуть домінувати на найбільшому автомобільному ринку у світі приблизно через десять років. Про це заявили два керівники...

Shine – портативна вітрова турбіна для шукачів пригод

Канадський стартап Aurea Technologies розробляє та виробляє портативні системи відновлюваної енергії для світового ринку. Турбіна Shine - це перший споживчий продукт компанії,...