Китайські лідери в області електромобілів прогнозують, що до 2030 року на місцевому ринку будуть домінувати автомобілі на новій енергії

Транспортні засоби на новій енергії будуть домінувати на найбільшому автомобільному ринку у світі приблизно через десять років. Про це заявили два керівники великих китайських компаній з виробництва електромобілів.

Транспортні засоби на новій енергії належать до автомобілів на батареях і гібридних автомобілів. На цю категорію припадало понад 10% продажів нових автомобілів у Китаї у березні, а у травні цей показник виріс до 11,4%, сказав Ван Чуаньфу, засновник BYD.

Також Ван Чуаньфу прогнозує, що рівень продаж зросте до більш ніж 70% у 2030 році. Це згідно із розшифруванням стенограми, яку представила компанія на саміті China Auto Chongqing.

Китайські лідери в області електромобілів прогнозують, що до 2030 року на місцевому ринку будуть домінувати автомобілі на новій енергії
Китайські лідери в області електромобілів прогнозують, що до 2030 року на місцевому ринку будуть домінувати автомобілі на новій енергії

Вільям Лі, засновник і генеральний директор стартапу з виробництва електромобілів Nio, був налаштований більш оптимістично. За його прогнозами, згідно з повідомленнями китайських ЗМІ, у 2030 році на так звані розумні електромобілі буде припадати 90% продажів автомобілів.

Nio, китайський багатонаціональний виробник автомобілів зі штаб-квартирою в Шанхаї, лідирує серед конкурентів-стартапів по щомісячному постачанні.

Але поставки Nio у 6 711 автомобілів у травні знизилися до 7 102 у квітні, залишаючись нижчими, ніж у BYD.

У травні BYD повідомила, що її продажі легкових автомобілів на новій енергії зросли на 23% у порівнянні з попереднім місяцем. Цю статистику склали 31 681 автомобіль, з яких трохи більша частина – або 18 711 – працювали тільки від батарей.

За даними Китайської асоціації легкових автомобілів, седан Han входить у п’ятірку найбільш продаваних автомобілів на новій енергії у Китаї протягом перших п’яти місяців року. Він йде відразу після Tesla Model 3 та Model Y.

На першому місці бюджетний електромобіль Wuling Hongguang Mini, розроблений спільним підприємством General Motors.

Багато іноземних автовиробників, такі як Volkswagen, спочатку прагнули запустити електромобілі у Китаї, де продажі автомобілів на батареях виросли завдяки субсидіям центрального уряду та інших пільгових заходів.

Пекін хотів би, щоб до 2025 року 20% проданих нових автомобілів були на новій енергії.

У міру зростання місцевого ринку транспортних засобів на нових джерелах енергії Ван з BYD очікує, що до 2030 року китайські автомобільні бренди зможуть складати 60%, частково завдяки їхньому розумінню основних технологій.

Читайте найцікавіші еконовини АРТ-ЕНЕРГО в Telegram та Фейсбуці

Подібні статті

коментарі

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Популярне

Macquarie Asset Management інвестує 90 мільйонів євро у сонячну енергетику в Іспанії

Macquarie Asset Management – спеціаліст, що надає клієнтам спеціалізовані інвестиційні рішення з широким спектром можливостей, має намір інвестувати 90 млн євро у...

Symbio Infrastructure обрала Siemens Energy як постачальника технологій для першого у світі заводу зі зрідження природного газу

Канадська Symbio Infrastructure («Symbio») і німецька Siemens Energy оголосили про укладення угоди. Згідно з угодою Siemens Energy надаватиме інженерні послуги, комплексне обладнання...

Байден наголошує на утилізації акумуляторів для електромобілів

Адміністрація Байдена наголошує на збільшення масштабів утилізації акумуляторів для електромобілів. Поштовхом до цього став висновок 100-денного огляду прогалин у ключових областях. Розглядалися...