Air Liquide, Airbus, Groupe ADP готують аеропорти до водневої ери

Air Liquide, Airbus і Groupe ADP готуються до випуску першого комерційного літака з водневим двигуном. Для цього компанії підписали Меморандум про взаєморозуміння (МОВ) з підготовки аеропортів до переходу на чисте паливо.

Офіційно оформляючи угоду 21 червня, партнери заявили, що сподіваються підтримати декарбонізацію авіаційного сектора. Також вони хочуть визначити конкретні потреби та можливості, які водень може принести в аеронавтику.

Це прагнення слідує за обіцянкою Airbus ввести в експлуатацію перший у світі комерційний літак з нульовим рівнем викидів до 2035 року. Багатонаціональна аерокосмічна корпорація розкрила свої амбіції, представивши у вересні три концептуальних літаки на водневій основі.

Air Liquide, Airbus, Groupe ADP готують аеропорти до водневої ери
Air Liquide, Airbus, Groupe ADP готують аеропорти до водневої ери

Першим кроком до підготовки аеропортів до таких розробок буде запуск дослідження за участю представницької групи з приблизно 30 аеропортів по всьому світу. Це допоможе оцінити потенційні конфігурації для виробництва, постачання та розподілу рідкого водню.

На основі дослідження будуть складені докладні сценарії та плани для двох основних аеропортів Парижа: Париж-Шарль-де-Голль і Орлі. Ці плани будуть мати важливе значення для визначення необхідної інфраструктури.

Віцепрезидент, член Виконавчого комітету, який контролює водневу діяльність Матьє Жар сказав, що Air Liquide нещодавно оголосив про амбітні зобов’язання по досягненню вуглецевої нейтральності до 2050 року.

“Ми повинні діяти зараз, зокрема, прискорюючи розвиток водневого сектора. Для авіаційної промисловості Air Liquide пропонує унікальний досвід у ланцюгу постачання водню, зокрема щодо рідкого водню, що вимагає досконалого опановування екстремальною кріогенікою.

Це партнерство, очолюване трьома основними гравцями, підбиває спільне бажання пришвидшити енергетичний перехід та побудувати майбутнє для більш стійкої авіації.”

Керівник відділу стратегії, злиття, поглинань і зв’язків з громадськістю Airbus Антуан Був’є додав: “Це партнерство є важливим і необхідним кроком для підготовки до введення в експлуатацію нульового емісійного літака до 2035 року.

Починаючи запроваджувати водень у паризьких аеропортах, ми підкреслюємо спільне прагнення цілої екосистеми зробити можливим декарбонізацію авіаційного сектору.”

Заступник генерального директора Groupe ADP Едвард Аркрайт дійшов висновку: “Разом з нашими партнерами ми готові почати техніко-економічне обґрунтування, щоб забезпечити поступове впровадження водню в аеропортах Парижа. Ми повинні підготуватися, щоб прийняти водневі літаки до 2035 року, перетворивши наші аеропорти у водневі вузли. Поряд з іншими рішеннями, такими як екологічно чисте авіаційне паливо, це дозволить декарбонізувати авіаперевезення.”

Читайте найцікавіші еконовини АРТ-ЕНЕРГО в Telegram та Фейсбуці

Подібні статті

коментарі

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Популярне

Macquarie Asset Management інвестує 90 мільйонів євро у сонячну енергетику в Іспанії

Macquarie Asset Management – спеціаліст, що надає клієнтам спеціалізовані інвестиційні рішення з широким спектром можливостей, має намір інвестувати 90 млн євро у...

Symbio Infrastructure обрала Siemens Energy як постачальника технологій для першого у світі заводу зі зрідження природного газу

Канадська Symbio Infrastructure («Symbio») і німецька Siemens Energy оголосили про укладення угоди. Згідно з угодою Siemens Energy надаватиме інженерні послуги, комплексне обладнання...

Байден наголошує на утилізації акумуляторів для електромобілів

Адміністрація Байдена наголошує на збільшення масштабів утилізації акумуляторів для електромобілів. Поштовхом до цього став висновок 100-денного огляду прогалин у ключових областях. Розглядалися...